2014-11-19 11:49:07
Najnowsze przepisy obowiązujące w branży e-commerce od 25 grudnia 2014 roku, wprowadzą duże zmiany w sposobie prowadzenia handlu internetowego w naszym kraju oraz w całej Unii Europejskiej.
2014-06-24 11:37:22
Nawet najlepszy produkt czy usługa nie odniosą sukcesu, jeśli marketingowa informacja o nich nie dotrze do klienta. Sposobów komunikowania się z nim nie tylko nie brakuje, lecz jest tak wiele, że wymagają specjalistycznego oprogramowania.
2014-01-15 13:35:54
Jedno nierozerwalnie wiąże się z drugim, bo, żeby sprzedaż towar trzeba najpierw zaprezentować go i to w doskonały sposób. Ale, jak odgadnąć skryte potrzeby klienta, jak te potrzeby uświadomić oraz pobudzać, a nawet kreować, a potem zaspokoić je?
2013-09-17 11:36:29
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, wydawca Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl, wraz z Izbą Domów Maklerskich organizuje konferencję: Rynek finansowy w Polsce - kapitał dla gospodarki, która odbędzie się 7 października 2013 w Warszawie (hotel Sheraton).
2013-08-30 08:58:03
Zespół studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu im. A. Mickiewicza okazał się najlepszy w Europie w jednej z kategorii konkursu marketingu internetowego Google Online Marketing Challenge (GOMC).
2012-06-18 10:57:09
Jak wynika z najnowszych badań prawie 40% pracowników w ogóle nie odbiera telefonu służbowego, natomiast ponad połowa uzależnia ten fakt od tego kto dzwoni. A wszystko to dla chwili relaksu i spokoju...
2012-05-09 13:33:07
Zapraszamy Państwa na konferencje handlowe organizowane na terenie naszego kraju.
2012-04-24 12:07:40
Niezmiernie ważnym elementem podczas działalności każdej firmy jest nie tylko utrzymywanie przy swojej ofercie dotychczasowych klientów, ale również zdobywanie nowych.
2012-04-24 12:02:11
Wbrew pozorom sprzedaż nie jest łatwą sztuką. Aby odnosić sukcesy na tym gruncie niezbędne jest doświadczenie, kwalifikacje i odpowiednia wiedza, a także niezbędne w tym zawodzie predyspozycje.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.